Aktualności - Notaris - Program dla notariuszy
menu
menu
  • Podaj pełną, rejestrową nazwę firmy.
  • Podaj numer NIP (10 cyfr)
    Informacja dotycząca danych osobowych zawarta jest na stronie http://www.notaris.pl/2019/01/informacja-dotyczaca-danych-osobowych-przetwarzanych-przez-serwis-notaris-pl/

Aktualności

Notaris 3.5.0 - KASA Rozliczenia faktur kontrola płatności

15.02.2019

Aktualizacja programu Notaris 3.5.0 daje naszym użytkownikom nowe oraz poprawione funkcjonalności.  Pobierz Notaris 3.5.0 Zakres zmian w Notaris Office 3.5.0 1. Wprowadzenie nowej funkcjonalności Rozliczenia oraz Nowa Kasa (#1584)2. Wprowadzenie na fakturze pola Uwagi – Nowa zakładka uwagi (#404)3. Usunięcie niepoprawnego… [więcej]

Konieczna zmiana w ustawieniu wysyłania raportów do GIIF

14.02.2019

Od dnia 2019-02-14 obowiązują nowe ustawienia wysyłania raportów go SI GIIF z programu Notaris. Wszyscy użytkownicy, którzy używają oprogramowania Notaris w wersji niższej niż 3.5.0.5 muszą samodzielnie przeprowadzić zmianę konfiguracji według poniższych wskazań. Ustawienia należy wykonać dla każdego użytkownika – … [więcej]

Boże Narodzenie 2018

20.12.2018

Z okazji Świat Bożego Narodzenia w imieniu firmy SoftCream składamy wszystkim naszym Klientom najserdeczniejsze życzenia Świąt rodzinnych, ciepłych i pełnych radości oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 2019. Robert Śmietanka   [więcej]

Nowe zasady świadczenia Pomocy zdalnej

14.09.2018

POMOC ZDALNA DLA PRODUKTÓW FIRMY SoftCream Software Sp. z o.o. Usługa Pomoc zdalna umożliwia świadczenie dla klientów wsparcia technicznego „na odległość”, za pośrednictwem sieci Internet. Aby skorzystać z tej usługi należy skontaktować się telefonicznie z Infolinią techniczną (tel. 22 867-80-00… [więcej]

Notaris 3.4.1.1 Aktualizacja błędu wysyłania kart transakcji do GIIF

14.09.2018

Pobierz aktualizacje   Po zaktualizowaniu oprogramowania Notaris przy pierwszy uruchomieniu programu należy odznaczyć „ptaszek” aby wpisać w okienka Użytkownik, Hasło następujące dane: akt3 , akt3. Po poprawnym zalogowaniu należy ponownie podpisać i wysłać karty transakcji do GIIF       [więcej]