menu
menu

Konieczna zmiana w ustawieniu wysyłania raportów do GIIF

14.02.2019

Od dnia 2019-02-14 obowiązują nowe ustawienia wysyłania raportów go SI GIIF z programu Notaris. Wszyscy użytkownicy, którzy używają oprogramowania Notaris w wersji niższej niż 3.5.0.5 muszą samodzielnie przeprowadzić zmianę konfiguracji według poniższych wskazań.

Ustawienia należy wykonać dla każdego użytkownika –  notariusza, który jest zobowiązany do wysyłania raportów do GIIF. Aby wprowadzić zmiany wykonaj następujące kroki.

  1. Przygotuj dane konfiguracyjne swojej skrzynki pocztowej (swój adres email i hasło, nazwa serwera SMTP i  port serwera)
  2. Następnie uruchom program Notaris Office i w zakładce dla każdego użytkownika wykonaj następujące operacje:
  3. Kliknij na użytkownika i zakładkę Parametry rejestru GIIF, zaznacz „Wysyłaj przez własną skrzynkę email”
  4. Następnie kliknij na zakładkę SMTP i wpisz dane swojego konta email, następnie kliknij „Wyślij e-mail testowy” 
  5. Sprawdź czy dostałeś testową wiadomość na swoją skrzynkę. Jeśli tak to zmiana ustawień została przeprowadzona pomyślnie.
  6. Kliknij na przycisk „Potwierdź” aby zapisać wprowadzone ustawienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« powrót

× Dzień dobry! W czym pomóc?