menu
menu

🆕 Aktualizacja 4.1.19 Notaris Edytor i Notaris Office \ iRejent

15.10.2025

Ważne aktualizacje w związku ze zmianą procedury analizy ryzyka czynności notarialnej – zgodnie z wytycznymi KRN z dnia 3 października 2025 r., w wersji 4.1.19 zaktualizowano ankietę analizy ryzyka czynności okazjonalnej oraz dodano funkcję ustawiania domyślnych wartości ankiet zgodnie z nowelizacją dokumentów GIIF.

📌 Notaris 4.1.19 — wydanie z dnia 14.10.2025 r.

1. #4760 Modyfikacja nowej ankiety analizy ryzyka czynności okazjonalnej zgodnie z wytycznymi KRN.


2. Dodano możliwość wstawiania osób do wniosków eKW z bazy danych osób (dotychczas możliwe było tylko wstawianie z nagłówka czynności).


3. #4748 Dodanie pobierania numerów Rep. N z CREWAN


4. Ograniczono liczbę znaków w polu Uwagi w karcie transakcji GIIF/KAS.
5. #4777 Dodano funkcję powielania podmiotów w kartach transakcji.

6. #4202 Poprawiono opis Tooltip dla funkcji Szablony czynności.
7. #4778 Dodano sumowanie wartości przedmiotów transakcji w celu ułatwienia weryfikacji.


8. #4781 Dodano opcję „Nie pokazuj numerów aktów notarialnych” na wydruku Repertorium A.

Uwaga! Ważna informacja — w najbliższym czasie planujemy odejść od praktyki odrębnego numerowania aktów notarialnych w księgach notarialnych. Decyzja ta wynika z przyczyn praktycznych — katalog czynności aktowych stale się rozszerza i obejmuje już nie tylko tradycyjne akty notarialne, lecz także m.in. akty APD, EPD oraz akty powołania zarządcy sukcesyjnego.
Praktyka ta miała uzasadnienie w czasach prowadzenia papierowych ksiąg notarialnych, jednak w warunkach pracy elektronicznej utraciła swoje znaczenie i obecnie jedynie komplikuje proces rejestrowania dokumentów w księgach.
Zachęcamy Państwa do przekazywania opinii i uwag w tej sprawie.


9. #4786 Dodano funkcję „Ustaw domyślne wartości ankiety oceny ryzyka” oraz poprawiono czytelność ankiet.

Rekomendujemy ustawienie indywidualnych ustawień domyślnych dla każdego notariusza.   W tym celu użyj przycisku „D0myślna analiza GIIF …”


10. #4774 Poprawiono widok PDF deklaracji podatkowych PCC i SD.

11. Drobne poprawki i optymalizacje zgłaszane w okresie 09-2025.


Jak wykonać aktualizację ?

  1. Kliknij na link i pobierz oprogramowanie, wcześniej zamknij Notarisa i wykonaj kopię bezpieczeństwa przy zamykaniu aplikacji.
  2. Uruchom instalator jako Administrator na serwerze i wykonaj instalację i pierwsze uruchomienie ( pierwsze uruchomienie wykona aktualizację bazy danych).
  3. Pobierz i uruchom aktualizacje na kolejnych komputerach

🔧 Usługa instalacji przez serwis Notaris

Istnieje możliwość zlecenia wykonania instalacji naszemu serwisowi.

  • Cena: 250 zł za każdy zaktualizowany komputer.

  • W ramach usługi wykonujemy:

    1. Kopię zapasową,

    2. Analizę i weryfikację stanu systemu,

    3. Aktualizację oprogramowania.

  • Raport stanu systemu przekazywany jest poprzez usługę Helpdesk.

  • Zamówienia przyjmujemy również za pomocą platformy Helpdesk, zamówienia realizujemy w kolejności zgłoszeń.

 

🔗 Dowiedz się więcej lub aktywuj dostęp: https://www.notaris.pl

☎️ Kontakt z zespołem wsparcia: 22 867-80-00 lub WhatsApp +48 510-208-278 

« powrót